dinsdag 28 december 2010

Een blog? (!)

Diegenen die mij kennen zullen niet verbaasd zijn dat ik een zekere aversie heb jegens de 'nieuwe' media. Het waarom vertel ik wellicht nog. Voor nu is het voldoende om te stellen dat ik daarin een concessie doe: namelijk dit blog.

Dit blog is voornamelijk bedoeld om emoties en hersensspinsels te delen. De vorm zal veelal een tekening, gedicht of poëzie zijn. Misschien dat er af en toe een essay tussen zit maar het dient voornamelijk als een creatief platform voor mijn hersensspinsels. Daar wordt het zo langzamerhand tijd voor.
Op deze manier hoef ik niet langer geïnteresseerden te mailen. Daarnaast vind ik het ook leuk om het te delen met eenieder die abusievelijk op deze pagina terechtkomt. Wellicht dat ik - al dan niet door weerwoord - op nieuwe ideeën kom, en misschien jij ook wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten